مراکز تهیه پارچه ترمه یزدی


پارچه ترمه یزدی یکی از بهترین، دلنشین ترین و زیبا ترین نوع پارچه دستبافت است. این پارچه از نخ تار و پود تشکیل شده است که نخ تار همان طرف روی پارچه است و پود در طرف پشت پارچه قرار گرفته است . امروزه با خلاقیت هنرمندان با استفاده از کارهای هنری دیگری مثل ملیله کاری و سرمه دوزی و غیره بر روی ترمه ها باعث چشم نواز تر شدن و قشنگ تر شدن این کار شده اند. این پارچه در سال های خیلی قبل و قدیم بافته می شده که تا به حال از مدل نیفتاده بلکه از کارهای سنتی پر طرفدار است.

مراکز تهیه پارچه ترمه یزدی

ویژگی های پارچه ترمه یزدی مرغوب

ویژگی های پارچه ترمه یزدی مرغوب ترمه یزدی مرغوب در جنس های مختلفی موجود است از جمله پنبه ای، ابریشم طبیعی ، ابریشم مصنوعی و پشمی که به تولید انبوه می رسد.

همه ی ترمه های یزدی دارای شناسنامه هستند یعنی همه ی مشخصات از جمله اسم کارخانه و سال بافت را روی آن حک می کنند. این ترمه ها در سال های گذشته توسط افراد با دست بافته می شده است اما در حال حاضر آن را به صورت نیمه صنعتی تولید می شوند و به بازار وارد می کنند.

این پارچه کاربرد های زیادی در تولید رومیزی ، جانماز ، کیف، کفش ، کوسن ، مبل ها ، پشتی و حتی مانتو و غیره دارد. تولید کنندگان با ارائه پارچه ترمه در طرح های راه راه و یا گل های شاه عباسی به بازار باعث جلب نظر مشتریان شده و همه را مجذوب خود کرده است .ظرافت و لطافت و کیفیت این پارچه زبانزد خاص و عام است.

ترمه ها در رنگ های مختلف آبی ، سبز ، زرشکی و قهوه ای تهیه و تولید می شوند.

فروش فوق العاده پارچه ترمه یزدی

فروش فوق العاده پارچه ترمه یزدی در کارگاه های تولیدی یزد این پارچه در مدل ها و طرح های گوناگون و نفیس با قیمت های بالا و گران بها به فروش می رسد. این ترمه ها را بعضی افراد برای سوغاتی خریداری می کنند.حتی مواقعی که گردشگران ایرانی و خارجی از این محصولات بازدید می کنند از آن لذت برده و این محصول محبوبیت زیادی بین آنها پیدا می کند .

شرکت ها با صدور این محصول به صورت عمده به خارج باعث رونق اقتصادی کشور عزیزمان شده است . مشتریان پارچه ترمه ارزان هم می توانند پیدا و خریداری کنند اما باید بدانند که کیفیت این محصول نسبت به پارچه ترمه یزدی زیاد خوب نیست و جنس خیلی معمولی دارد.

ترمه ها بر اساس تعداد نخ هایی که در آن استفاده می شوند قیمت گذاری میشوند که هرچه تعداد نخ بیشتری استفاده شود قیمت بیشتری دارد و هر چه تعداد نخ کم تر باشد قیمت پایین تر می آید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

4 دیدگاه

  • سلام وقتتون به خیر
    آیا جهت صادرات امکان همکاری با مجموعه شما وجود دارد؟
    لطفا در این خصوص راهنمایی بفرمایید

  • با سلام و وقت بخیر
    چطور میتونیم از این پارجه های ترمه زیبا سفارش بدیم و اینکه چقدر طول میکشه به دستمون برسه ؟

  • سلام … سود آوری حاصل از صادرات انواع ترمه های از قطب تولید آن در جهان یعنی شهر یزد باعث رونق اقتصادی شده است. گسترش شرکت هایی با مدیریت و رسالت بین المللی مانند مجموعه این گروه تولیدی به رقابت پذیری صنایع و رعایت الزامات مبدا و مقصد دارد. تولید کننده محترم به خوبی به این نکته توجه کرده است.

  • پارچه ترمه یزدی یکی از بهترین، دلنشین ترین و زیبا ترین نوع پارچه دستبافت است. این پارچه از نخ تار و پود تشکیل شده است که نخ تار همان طرف روی پارچه است و پود در طرف پشت پارچه قرار گرفته است . امروزه با خلاقیت هنرمندان با استفاده از کارهای هنری دیگری مثل ملیله کاری و سرمه دوزی و غیره بر روی ترمه ها باعث چشم نواز تر شدن و قشنگ تر شدن این کار شده اند. این پارچه در سال های خیلی قبل و قدیم بافته می شده که تا به حال از مدل نیفتاده بلکه از کارهای سنتی پر طرفدار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *